PolCraft

PolCraft to twój własny świat minecrafta !


#1 2012-07-16 19:15:51

xavierxminecraft

Administrator

Zarejestrowany: 2012-07-16
Posty: 18582
Punktów :   

Regulamin Forum

1. Postanowienia ogólne:
1.2 Forum dostępne jest dla każdego po wcześniejszej rejestracji;
1.3 Przebywanie na forum jest równoznaczne z oświadczeniem użytkownika o zapoznaniu się z regulaminem;
1.4 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności wynikającej z jego złamania.
1.5 Administracja forum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
1.5.1 Wprowadzone zmiany są jawne i szczegółowo określone w odpowiednim temacie na forum;
1.5.2 O wprowadzonych zmianach użytkownicy zostaną powiadomieni w odpowiednim temacie na forum;
1.5.3 Zmiany w regulaminie wchodzą w życie wraz z ich publikacją na forum;
1.5.4 W przypadku braku akceptacji regulaminu lub zmian do niego wprowadzonych, użytkownik zobowiązany jest do usunięcia konta z forum (poprzez zgłoszenie tego Administracji forum w odpowiednim dziale);

2. Zasady ogólne:
2.1 Na forum obowiązują zasady netykiety;
2.2 Na forum panuje wolność przekonań i wypowiedzi (z zastrzeżeniem w postaci od pkt. 2.5 do 2.9);
2.3 Użytkownik może zarejestrować na forum jedno konto;
2.4 Login oraz Nazwa Wyświetlana użytkownika nie może zawierać treści w jakikolwiek sposób łamiących postanowienia regulaminu;
2.5.1 Treści o zabarwieniu skrajnie patriotycznym oraz gloryfikujących totalitarne systemy ideologiczne;
2.5.2 Treści o zabarwieniu rasistowskim;
2.5.3 Treści o zabarwieniu seksistowskim;
2.5.4 Treści propagujących przemoc i/lub łamanie prawa;
2.5.5 Treści wulgarnych, zarówno w formie bezpośredniej jak i "ukrytych" tj. wykropkowanych, wygwiazdkowanych, itp.;
2.5.6 Treści których celem jest ośmieszanie lub obrażanie innych użytkowników;
2.5.7 Treści mających na celu pomawianie innych użytkowników (gdy oskarżenia nie są poparte dowodami);
2.5.8 Treści łamiących prawa autorskie osób trzecich (przepisywanie artykułów z innych serwisów - plagiat);
2.5.9 Postów zawierających nadmiar kolorów i formatowanej treści;
2.5.10 Reklam serwerów poza wyznaczonym miejscem na forum;
2.5.13 Reklam programów, modów i sposobów pozwalających obchodzić zabezpieczenia serwerowe (WorldGuard itp.);
2.5.14 Postów jednolinijkowych, o znikomej treści;
2.5.15 Szeroko pojętego spamu i śmieciowych postów;
2.6 Zabrania się prowadzenia na forum działalności reklamowej bez zgody administracji forum;
2.7 Zabrania się wielokrotnego zakładania tego samego tematu w jednym lub wielu działach;
2.8 Zabrania się spamowania tematami uznanymi przez moderację za nieprawidłowe;
2.9 Wszelkie przypadki nie ujęte w regulaminie, a zabronione są na mocy Ustaw obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej są zabronione również na forum;

3. Obsluga Forum:
3.1 Na obsługę forum składają się: Administracja, Moderatorzy i Ekipy Serwerowe;
3.2 Administracja:
3.2.1 Zadaniem Administratorów forum jest zapewnienie ciągłości działania forum oraz minimalnej jego awaryjności.
3.2.2 Administracja forum posiada pelne uprawnienia moderatorskie;
3.2.3 Administracja serwera jest oznaczona odpowiednią rangą na forum;
3.2.4 Administratorzy forum odpowiadają bezpośrednio przed głównym Administratorem i Założycielem forum;
3.3 Moderatorzy:
3.3.1 Zadaniem Moderatorów jest utrzymanie porządku na forum i shoutboxie;
3.3.2 Moderatorzy oznaczeni sa odpowiednim kolorem i rangą;
3.3.3 Moderator odpowiada bezpośrednio przed Administratorem i tylko on może zmienić jego decyzje;
3.3.4 W stosunku do osób łamiących regulamin, Moderator ma prawo użyć szeregu dostępnych mu narzędzi [Patrz: Punkt 12 z podpunktami];
3.4 Junior Moderatorzy:
3.4.1 Zadaniem Junior Moderatorów jest utrzymanie porządku na powierzonych ich opiece forach;
3.4.2 Junior Moderatorzy oznaczeni sa odpowiednim kolorem i rangą;
3.4.3 Junior Moderator odpowiada przez Moderatorem danego działu i w dalszej kolejności przed Administracją forum;
3.4.4 W stosunku do osób łamiących regulamin, Junior Moderator może wystapić do Moderatora forum o zastosowanie jednego z narzędzi [Patrz: Punkt 12 z podpunktami];
3.5 Ekipy Serwerowe:
3.5.2 Każdy serwer posiada odrębną rangę;
3.5.3 Wewnątrz podforum serwera Ekipa nim zarządzająca posiada ograniczone uprawnienia moderatorskie;
3.5.4 Ekipy serwerowe podlegają nadzorowi i wsparciu Moderatorów i Administratorów forum;
3.5.5 W stosunku do osób łamiących regulamin, członkowie Ekipy Serwerowej mogą wystapić do Moderatora forum o zastosowanie jednego z narzędzi [Patrz: Punkt 12 z podpunktami];
3.5.6 Od decyzji członka Ekipy serwerowej związanej z forum można odwołać się u Moderatora lub Administratora forum;
3.6 Ekipa TeamSpeak3:

3.6.2 Zadaniem członków ekipy TeamSpeak3 jest nadzór nad podforum serwera teamSpeak3 a w szczególności rozpatrywanie podań o pokoje prywatne na serwerze;
3.6.3 Ekipa TeamSpeak3 odpowiada w pierwszej kolejności przed HeadAdminami serwera TeamSpeak3 i w dalszej kolejności przed Administracją forum;
3.6.4 W stosunku do osób łamiących regulamin, członkowie Ekipy TeamSpeak3 mogą wystapić do Moderatora forum o zastosowanie jednego z narzędzi [Patrz: Punkt 12 z podpunktami];
3.7 Zabrania się usuwania przez użytkowników dopisków moderacyjnych dołączonych do ich postów;
3.8 Zabrania się usuwania i modyfikowania bez konsultacji ostrzeżeń i blokad nałożonych przez innego członka obsługi serwera;
3.9 Zabrania się publicznego kwestionowania działań i decyzji moderatorów poza odpowiednim działem na forum (Skargi) oraz kwestionowania wyżej wymienionych w sposób sprzeczny z netykietą;
3.10 Zabrania się użytkownikom wcielać się w rolę "Społecznych Moderatorów".
3.11 Od kar nałożonych przez członków obsługi forum można odwołać się w odpowiednim dziale na forum;
3.13 Skargi złożone przez użytkowników rozpatruje Administracja forum;

4. Fora serwerów:
4.1 Każdy serwer posiada własne podforum;
4.2 Fora serwerowe zarządzane są przez członków Ekip danego serwera;
4.3 Podforum serwera służy organizacji pracy serwera i rozwiązywania spraw z nim zwiazanych;
4.4 Każde podforum może posiadać własny regulamin, przy czym ogólny regulamin forum pozostaje regulaminem nadrzędnym;

5. Pomoc:
5.1 Gracz pragnący uzyskać pomoc związaną z Minecraft powinien umieścić temat w forum do tego przeznaczonym;
5.2 Tematy dotyczące pomocy powinny być tworzone zgodnie z dostępnym schematem;
5.3 Użytkownik przed napisaniem wątku w tematach pomocy jest zobowiązany do przeczytania znajdujących się w nich tematów FAQ (zbiór najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami);
5.4 Zabrania się:
5.4.1 Tworzenia tematów dotyczących uzyskania pomocy z piracką wersją gry/serwera;
5.4.2 Udzielania odpowiedzi przyczyniających się do rozwiązania problemów z piracką wersją gry/serwera;
5.4.3 Tworzenia w tematach pomocy postów-zapytań mających na celu weryfikację legalności użytkownika;

6. Reklamy serwerów:
6.1 Do reklamowania serwerów przeznaczony jest odpowiedni dział na forum;
6.2 Możliwość tworzenia tematów w dziale Reklam uzyskiwany jest przez użytkownika po napisaniu 20 poprawnych postów;
6.3 Reklamy umieszczane w dziale muszą być estetyczne, stworzone z poszanowaniem wszelkich zasad gramatyki i ortografii;
6.4 Tematy reklamowe stworzone w dziale muszą zostać zaakceptowane przez Moderatora.
6.5 Zabrania się:
6.5.1 Reklamowania serwerów non-premium (pirackich);
6.5.2 Tworzenia wielu tematów dotyczących tego samego serwera;
6.5.3 Podbijania tematów reklamowych poprzez umieszczanie w nich postów przez autorów lub osoby związane z serwerem;
6.5.4 Traktowania podforum reklamowego jako tablicy informacyjnej reklamowanego serwera;

7. Shoutbox:

7.2 Pieczę nad zachowaniem na shoutboxie porządku sprawują Moderatorzy forum;
7.3 Dostęp do shoutboxa uzyskiwany jest po napisaniu dziesięciu poprawnych postów;
7.4 Na shoutboxie zabrania się:

7.4.2 Używania obraźliwego i wulgarnego języka;
7.4.3 Stosowania nadmiernej ilości kolorów i formatowania tekstu
7.4.4 Umieszczania obrazków i filmów
7.4.5 Nadmiernego powtarzania tego samego tekstu (flood)

8. Blogi:
8.2 Każdy użytkownik forum może założyć jeden prywatny blog;
8.3 Dostęp do Blogów uzyskiwany jest po napisaniu dziesięciu poprawnych postów;
8.4 Blogi podlegają wszelkim ograniczeniom spisanym w tym regulaminie;
8.5 Dodatkowo zabrania się:
8.5.1 Tworzenia wielu wpisów jednocześnie;
8.5.2 Modyfikowania daty publikacji po dodaniu wpisu;
8.6 Blogi są moderowane przez administratorów i moderatorów forum;

9. Galerie:

9.2 Użytkownicy mogą tworzyć galerie prywatne;
9.3 Dostęp do Galerii uzyskiwany jest po napisaniu dziesięciu poprawnych postów;
9.4 Galerie podlegają wszelkim ograniczeniom spisanym w tym regulaminie;
9.5 Umieszczając obrazy w galerii użytkownik oświadcza, że posiada odpowiednie prawa autorskie do dysponowania nimi;
9.6 Galerie sa moderowane przez członków obsługi serwera;

10. Prywatne wiadomości
10.2 Dostęp do prywatnych wiadomości uzyskiwany jest po napisaniu dziesięciu poprawnych postów;
10.3 w prywatnych wiadomościach zabrania się:
10.3.1 Prowadzenia działalności reklamowej;
10.3.2 Wykorzystywania języka powszechnie uznawanego za wulgarny;
10.3.3 Wysyłania wielu jednakowych wiadomości do jednego użytkownika;

11. Statusy

11.2 Statusy służą do dzielenia się ciekawostkami z innymi użytkownikami;
11.3 Użytkownik ma prawo stworzyć maksymalnie 3 wpisy/dobę;
11.4 W statusach zabronione jest:
11.4.1 Tworzenie wpisów reklamowych
11.4.2 Tworzenie wpisów o znikomej wartości merytorycznej (Nikogo nie interesuje co jedliście na obiad itp.);
11.4.3 Tworzenie wielu wpisów pod rząd;

12. Ograniczenia i Kary:
12.1 Nałożona kara zależna jest od decyzji Administratora lub Moderatora ją nakładającego oraz rangi przewinienia;
12.2 Kary za przewinienia na Forum:
12.2.1 Ostrzeżenie pisemne w formie dopisku moderatorskiego do forum;
12.2.2 Notatka moderatorska w profilu użytkownika bez powiększenia poziomu ostrzeżeń;
12.2.3 Notatka moderatorska w profilu użytkownika z powiększeniem poziomu ostrzeżeń;
12.2.4 Czasowa moderacja postów;
12.2.5 Trwała moderacja postów;
12.2.6 Czasowa blokada dodawania nowych postów;
12.2.7 Trwała blokada dodawania nowych postów;
12.2.8 Czasowa blokada wejścia na forum;
12.2.9 Trwała blokada wejścia na forum;
12.3 Kary za przewinienia na Shoutboxie:
12.3.1 Usunięcie naruszającego regulamin shouta;
12.3.2 Usunięcie wszystkich shoutów użytkownika;
12.3.3 Czasowe ograniczenie dostępu do shoutboxa;
12.3.4 Trwałe ograniczenie dostępu do shoutboxa;

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kuleko.pun.pl www.wirtualnapolityka.pun.pl www.xmeno.pun.pl www.wrphclan.pun.pl www.muhck.pun.pl